söndag 29 november 2009

Hundglädje

Mycket har hänt sen sist jag lade beslag på tangentbordet.

Jag & Johanna lyckades med NÖD OCH NÄPPE ta oss fram & tillbaka till Finland. haha, för att göra en låång historia kort så kan jag ju bara säga att vi körde så fel man bara kan göra i sthlmstad. Jag kommer aldrig någonsin att lita på en GPS igen och jag kommer aldrig köra bil i sthlm igen. Usch usch och åter uääk!
Men vi kom fram till härliga Teresia och hennes familj med hundar . Allt var jätte trevligt och vi fick se myycket fina hundar .Chiquita var en ren fröjd att titta på, vilken pudding :)

Väl hemma igen så ville jag ju göra det jag gillar bäst, träna såklart :) Tajni fick ett spår på Em , han spårade suuperbra och tog upp alla 5 apporter utan problem. så jäkla skönt, det tog ett litet tag innan poletten trillade ner, främst på mig, jag var lite slarvig med belöningen innan när han väl plockade upp den. Men nu sitter det som ett smäck :)

Vi har även hunnit träna ganska mycket sen vi kom hem, det är ju så fruktansvärt kul. Tajni är helt galet duktig. :) Matte är STOLT över sin prins <3

Nu längtar jag tills den första tävlingen!! :)

Imorrn ska dock Tajni till veterinären. Han har väldiga besvär med ena örat, det kliar och har sig . Vi får hoppas att det inte är någon inflamation eller ngt :/

Inga kommentarer: