fredag 8 januari 2010

Hund & häst <3

Idag är jag tröött. Red lektion igår på Rhoneé, satan vad bra det gick. :) Hittade några extra knappar att trycka på under kandarkursen i tisdags. Den gick också riktigt bra. Fick låna helenas underbara dressyrsadel så jag satt som en smäck.
I helgen är det tävling, den är lite rolig för det är en maskeradhoppning. jag & Amanda ska köra på Bonde söker fru ;)

Ikväll blir det simning med Tajni men först ska vi hem till J&R och äta våfflor och kolla på Chiguitafilm :)

I helgen ska jag träna på det som inte riktigt sitter inför lydnaden och Appellen. :) Tänk att det kan vara så sjukt kul att träna, både med hund och häst. Helst av allt skulle jag inte jobba och bara träna hund & häst hela dagarna :P tänk vilken dröm. Jag får väl vänta tills simon pluggat klart så kan jag bli hemmafru sen :p

Nu har jag fixat mitt medlemskap i Norrköpingsbk och rottweilerklubben. skönt att vara hundungdom , blir billigare då :)

Jag måste skaffa ny blogg alltså, den här är dålig, vill liksom kunna lägga in bilder mellan texterna. jaja jag får väl ta tag i saken :)

Kramheej <3

2 kommentarer:

Carro & Edvin sa...

Härligt med träning=). Hemmafru skulle sitta fint*hihi*. Iaf jobba 50%=D!

Du får skaffa en nogg tills du skaffar en hemsida till Tajnimannen*hihi*. Nogg är jättebra tycker jag=D.
Kram

Johanna sa...

Näää ingen Nogg blogg Carro Blääääää

JAG KAN GÖRA EN HEMSIDA! Kostar inget å göra den det ända ni får göra är att betala webhotellet :=)

Hojta till så fixar jag en ;=) Puss och Lycka till nu på söndag med tävlandet!