söndag 3 januari 2010


Idag tävlade jag & Rhoneé tillsammans med Pernilla och Bonanza på Generationsdubbeln. Det gick väl ganska så bra, men jag är ju en sån dålig förlorare ;) Trodde att min ritt var gräslig, kändes inte så bra. Men fick sedan se filmen och då såg det inte så tokigt ut iaf. Nu är det tävling varje helg i Januari :)
På Tisdag ska vi vara med på en kandarkurs. :)

Nasse har varit med i stallet hela dagen idag , han är ju så otroligt bekväm att ha med sig , han bara sitter och kollar på alla människor och hästar :P så söt.
Vi passade på att träna i ena ridhuset medans det var tomt, det gick väldigt bra.
Man märker på Simon nu att han längtar efter att få börja träna lilla F :)

Idag har hela familjen vart sjukt trötta, katterna har sovit inpåen i soffan sen man kom hem och nasse somnar såfort man kommit in från promenaderna :P

Nu längtar jag till Maj då alla omgångar i Allsvenskan blir av och sedan Mars då jag & Tajni äntliigen ska göra våran tävlingsdebut. tjohoo!

Prutt och godnatt. :)

4 kommentarer:

Carro & Edvin sa...

Härligt med tävling=D. Saknar häslivet massor=D! Du får lägga in lite hästfilmer på bloggen=D! Vart blir din & Nasses debut då=D? Kram

Linn sa...

Ja det kan jag göra :) Det blir i Finspång. Då ska vi tävla lydnad sen blir det den 23 mars i Västervik , då ska vi tävla appellen :) Kram

Carro & Edvin sa...

Fullt rulle med Tajnimannen=D. Är så kul när man planerar in tävlingar=D.Får se hur det blir för Edvin men om jag får min vilja igenom så ska vi starta appellen & sätta LP2 iår=D. Ja vi får boka in fler tillfällen sen när det blir varmare så det blir heldagar=D. Du dem där drinkarna står jag nog över, en & annan cider kan man dricka*svampen*=D. Jag dricker alldeles för fort*hihi*. Kanske kan prata ihop oss om vi kanske skulle kunna boka in en dag i ridhuset det skulle jag tycka vara kul=D, har pratat om det så många ggr att jag skulle vilja det men det blir aldrig av. Kram

Johanna sa...

Ni är för roliga! Linn du har alldeles FEL...Den första tävlingen är inte i Finspång haha den är i SÖDERKÖPING och det är den 6 mars :=) Dags å anmäla sig snart!!! Puss på er å träna på dom momenten som inte sitter hundra nu så ni fixar det ;=)