fredag 1 januari 2010

Nytt år, nya mål & möjligheter!!



Vi hade inte kunnat fått ett bättre avslut på året 2009.
Vi firade in det nya året hemma hos Johanna & Robban tillsammans med Carro & Stoffe.
Ett glatt gäng som käkade super good mat, drack väldigt mkt olika GODA sorters dricka, kom väl in någon äcklig där emellan ;p Vi spelade spel, smällde raketer och hade allmänt kul! Det kändes som att vi bara hållit på i någon timme när tolvslaget närmade sig.
TACK Johanna,Robban,Stoffe,Carro och alla hundarna för en väldigt trevlig nyårsafton!

Hur ska man sammanfatta året 2009 då?
Bergochdalbana , en väldigt rolig sådan och väldigt snurrig stundtals.

Det bästa som hänt mig detta året är att vi har fått en vän för livet, våran trogna Clurus Boyer <3 Bättre hund hade vi behövt leta länge länge efter!
Och inte nog med det, vi har fått nya människovänner för livet! Ni vet vilka ni är! Underbara människor <3

Vi har skaffat våran lilla jåtta, katten Kaspian som en gammal kompis till mig inte hade tid för längre. Då fick han komma hem till oss :)

Kritan kom även till världen detta året och vi åkte i somras till Tranås och hämtade en kritvit liten kattunge som vi döpte till just Kritan men han kallas mest bara för liiten.

Jag har utbildat mig till hundfrisör, och jobbat i stort sett med det hela tiden sen dess, fast det har inte varit en spikrak väg direkt. . Men oj vad mycket jag har lärt mig av detta !

Vi flyttade från stan in i ett litet hus på landet , jag stooormtrivs verkligen!

Simon har börjat plugga och nu längtar vi tills han är klar. bara 2 år kvar :S :p

MYCKET har hänt somsagt. Och nu blickar vi framåt. NYTT ÅR! :D

Jag har massvis med roligheter och mål 2010.

Nasse & jag ska tävla och målet är att klara appelen och lägre klass, sedan köra lite lydnadsklass1 på sidan av.

Det lilla livet ska komma till världen och förgylla våran vardag ännu mer! <3

Allsvenskan Med Rhoneé i vår, ska bli otroligt kul. förhoppnings lite flera tävlingar borta, har några tävlingar på hemmaplan inbokade. :)

Oj vad mycket text på en och samma gång (a) måste ju skriva av allt! :)

Jag är så glad och lyckligt lottad som har det liv jag lever, de människor jag har runt mig och alla dessa underbara djur, vad skulle man göra utan dessa? <3
Jag älskar livet helt enkelt!

GO 2010!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

TEST
använd ANONYM när du ska kommentera tror jag :)

Anonym sa...

Hejhej på er! Carro med Edvin här=D! Tack själva för en undebar kväll. Hade skitkul=D. Måste vi snart göra om. Lycka till med allt ni tar för er. Kramar från oss

Carro & Edvin sa...

Hejhej! Ja de va jättetrevligt=D. Ja de ser vi fram meot att träna & ha kul tillsammans=D. HIHI lägger upp de andra bilderna på facebook om de e OK? Måste bara ta bort alla röda ögon först*s*. Ne är inte direkt sugen på alkohol men så säger man everytime=D. Men dricka med måtta måste man ju kunna*hahaha*. Detsamma. Kram

Carro & Edvin sa...

La in eran länk också på min blogg under fliken OM MIG & sen länkar=D. Kram

Anonym sa...

TACK GODINGAR FÖR ETT MYCKET TREVLIGT NYÅRFIRANDE!!!! Nu ser vi fram mot ett mycket framgångsrkt HUNDÅR med massa kuligheter :=)

Puss på er <3<3

Anonym sa...

SKIT BLOGG SKAFFA DIG EN NY!!!! /JOHANNA